Početna > O nama > Javne nabavke Javne nabavke Na ovoj stranici možete pogledati dokumenta koja su vezana za aktualna oglašavanja javnih nabavki. 2024. GODINA - Privremeni plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine 01.-03. mjesec 2024. godine -------- 2023. GODINA - Prečišćen Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu - Izmjena/Dopuna Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu - Obavještenje o nabavci – Konkurentski postupak za nabavku robe - kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci – Konkurentski postupak za nabavku robe - motornog vozila niže srednje klase za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine i izvještaj o provedenom postupku javne nabavke - Javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sustavu zatvorenih ponuda, Obrazac cijene ponude za motorno vozilo i Ugovor o kupoprodaji motornog vozila - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za 2023.g. - Izmjena/Dopuna Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmana za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu, period siječanj-prosinac - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmana za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu, period siječanj-prosinac -------- 2022. GODINA - Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2022. godini - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2022. godinu, period januar-decembar - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period januar - decembar 2022.g. - Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod aviokarata, za period januar - decebar 2022g. -------- 2021. GODINA - Dodijeljeni ugovori u 3. kvartalu 2021. godine - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2021. godinu, period jul-septembar - Dodijeljeni ugovori u 2. kvartalu 2021. godine - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2021. godinu, period april-jun - Dodijeljeni ugovori u 1. kvartalu 2021. godine - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2021. godinu, period januar-mart -------- - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 23.11.2021. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - omoti za želbe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 14.10.2021. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - toneri za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 05.07.2021. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. 2020. GODINA - Integralni plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2020. godinu - Izvještaji za provedene postupke nabavke za 2020. godinu - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period jul - septembar 2020. godine - Javni poziv za dostavljanje ponuda za period juli - septembar 2020.g. - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2020. godine - Javni poziv za dostavljanje ponuda za period april - jun 2020.g. - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period januar - mart 2020. godine - Javni poziv za dostavljanje ponuda za period januar - mart 2020.g. ---------- - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 26.03.2020. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 10.11.2020. godine za dostavu ponuda za nabavku i isporuku robe - kompjuterske opreme i opreme za fotokopiranje i štampanjeOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. 2019. GODINA - Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2018/2019. godini - Direktni sporazumi u 2019. godini, period janur-septembar 2019. GODINA - jul/septembar - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period jul - septembar 2019. godine - Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod nabavke aviokarata, za period jul - septembar 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period jul - septembar 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku restoranskih usluga u Bosni i Hercegovini, za period jul - septembar 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila, za period jul - septembar 2019.g. 2019. GODINA - april/jun - Izmjene i dopune 2 Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2019. godine - Izmjene i dopune 1 Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2019. godine - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2019. godine - Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod nabavke aviokarata, za period april - jun 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period april - jun 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku usluge pranja službenih vozila, za period april - jun 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku restoranskih usluga u Bosni i Hercegovini, za period april - jun 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila, za period april - jun 2019.g. 2019. GODINA - januar/mart - Izmjene i dopune Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period januar - mart 2019. godine - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period januar - mart 2019. godine - Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod nabavke aviokarata, za period januar - mart 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period januar - mart 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku usluge pranja službenih vozila, za period januar - mart 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila, za period januar - mart 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku restoranskih usluga u Bosni i Hercegovini, za period januar - mart 2019.g. - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku usluge stručnog usavršavanja, za period januar - mart 2019.g. ---------- - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke robe - tonera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 28.03.2019. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. 2018. GODINA - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2018. godinu - Izmjene i dopune Plana nabavki Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine za 2018. godinu (1) - Izmjene i dopune Plana nabavki Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine za 2018. godinu (2) - Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2017/2018. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2018. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2018. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2018. godini - Direktni sporazumi u 2018. godini - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge održavanja OWIS sistema za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci – Konkurentski zahtjev za nabavku robe - 7 računara sa monitorima za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - studeni 2018.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci – Otvoreni postupak za nabavku robe - motornog vozila niže srednje klase za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda - maj 2018.g.Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu. - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 26.03.2018. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga internet konekcije i hostinga - veljača 2018.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga štampanja Godišnjeg izvješća institucije Ombudsmana za 2017. godinu - veljača 2018.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. 2017. GODINA - Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmana za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2017. godinu - Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2016/2017. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2017. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2017. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2017. godini - Drugi javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda - veljača 2017.g. Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga internet konekcije i hostinga - veljača 2017.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga štampanja Godišnjeg izvješća institucije Ombudsmana za 2016. godinu - veljača 2017.g. Ovdje možete preuzeti Izvješće o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 15.02.2017. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvješće o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci – Otvoreni postupak za nabavku robe - motornog vozila srednje klase za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke higijensko-sanitarnog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvješće o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvješće o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge servisiranja štampača, kopira, skenera i faks uređaja za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvješće o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge servisiranja računarske opreme za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvješće o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke robe - tonera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge održavanja OWIS sistema za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge osiguranja vozila za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Odluka o pokretanju nabavke štampanja Specijalnog izvješća o pravima LGBT osoba u Bosni i Hercegovini Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke monitora za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Odluka o pokretanju nabavke specifičnog kancelarijskog materijala Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Odluka o pokretanju nabavke kalendara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Odluka o pokretanju postupka javne nabavke za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava BiH Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Odluka o pokretanju postupka javne nabavke roba-arhivske kutije i omoti predmeta za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. 2016. GODINA - PLAN JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU - IZMJENA PLANA JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU - ODLUKA O IZMJENAMA I DOPUNAMA PLANA JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU - REALIZACIJA UGOVORA I OKVIRNIH SPORAZUMA U 2015/2016. GODINI - Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2016. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2016. godini - Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2016. godini - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 04.02.2016. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 08.02.2016. za dostavu ponuda za servisiranje fotokopir aparata, štampača, fax uređaja i skenera Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 08.02.2016. za dostavu ponuda za servisiranje računarske opreme Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Izvještaj o provedenom postupku nabavke štampanja godišnjeg izvještaja institucije Ombudsmena BiH za 2015.g. - Odluka o pokretanju nabavke higijensko-sanitarnog materijala Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Odluka o pokretanju nabavke motornog vozila Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka za nabavku, štampanje i isporuku omota za predmete Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.1. - Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.2. - Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.3. - Obavještenje o pokretanju postupka za nabavku i isporuku arhivskih kutija - registratora za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke računara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - septembar 2016.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke printera i skenera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - septembar 2016.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge osiguranja motornih vozilaOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku usluge osiguranja motornih vozila. - Izvještaj o provedenom postupku nabavke auto guma. - Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge održavanja OWIS sistemaOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku nabavke usluge održavanja OWIS sistema. - Izvještaj o nabavci kutija za arhiviranje, kutije za pisma i kutija za čuvanje stvari i sličnih predmeta - Izvještaj o nabavci kancelarijski materijal-blokovi, sveske, arhivski herbar... - Izvještaj o nabavci kancelarijski materijal-mali planeri po zahtjevu UO - Izvještaj o nabavci kllima uređaja - Izvještaj o nabavci fotokopir papira u boji - Izvještaj o nabavci specifičnog kancelarijskog materijala: blokovi, dnevnici rada, rokovnici - Izvještaj o nabavci registratora - Izvještaj o nabavci tonera - Izvještaj o nabavci usluge štampanja publikacija - Izvještaj o nabavci torbice za dokumente 2015. GODINA - Konkurentski zahtjev od 26.03.2015. za dostavu ponuda za nabavku higijensko-sanitarnog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Konkurentski zahtjev od 30.03.2015. za dostavu ponuda za nabavku napitaka i pića za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Konkurentski zahtjev od 24.4.2015. za štampanje Godišnjeg izvještaja za 2014. godinu sa Godišnjim izvještajem o pojavama diskriminacije u BiH za 2014. godinu - Javni oglas za prodaju motornih vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu. - Treći javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu. - Tenderska dokumentacija od 26.10.2015. za postupak javne nabavke motornog putničkog vozila za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Tenderska dokumentacija od 05.11.2015. za postupak javne nabavke i isporuka tonera i ketridža za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Tenderska dokumentacija od 19.11.2015. za postupak javne nabavke i isporuke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Tenderska dokumentacija od 20.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke računara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluge-osiguranje motornih vozila i to: "Osiguranje od autoodgovornosti sa osiguranjem vozača i putnika" i "Kasko osiguranje vozila" za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluge-održavanje OWIS sistema za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluga stalne Internet veze zagarantovane brzine, email i Web hostinga za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine u Područnom uredu u Sarajevu Važni linkovi Suradnja sa NVO Uredovni dani Institucije ombudsmana Sporazumi Institucije Ombudsmana BiH sa drugim institucijama ombudmana Covid-19 i efekt na ljudska prava Sloboda pristupa informacijama Deklaracija iz Marakeša, 12.10.2018.g. Strategija djelovanja institucije Ombudsmana za ljudska prava BiH za razdoblje 2023. – 2028. Srednjoročni plan rada 2025.-2027.g. Srednjoročni plan rada 2024.-2026.g. Priručnik za postupanje ombudsmana za ljudska prava Bosne i Hercegovine u predmetima diskriminacije Smjernice za ispunjavanje obrasca žalbe iz oblasti diskriminacije Predstavka Europskom sudu za ljudska prava - naputak Put koji prolazi zahtjev pred Europskim sudom za ljudska prava Arhiva novosti Štitimo prava fizičkih i pravnih lica sukladno Ustavu BiH i međunarodnim sporazumima koji se nalaze u dodatku Ustava...Ombudsmani BiH Aktivnosti OmbudsmanaOmbudsmanka dr. Jasminka Džumhur na sjednici Zakonodavno-pravne komisije Zastupničkog doma Parlamenta FBiHOmbudsmanka dr. Jasminka Džumhur s predstavnicima OHCHR-a razgovarala o praćenju i izvještavanju o ljudskim pravima u BiHOmbudsmanka dr. Jasminka Džumhur na ENNHRI – UNFPA webinaruOmbudsmanka dr. Jasminka Džumhur na konferenciji o budućnosti tranzicijske pravde u EuropiOmbudsmenka dr. Jasminka Džumhur na Igman Obrazovnom ForumuOmbudsmanka dr. Jasminka Džumhur na Regionalnoj konferenciji CSSP–aArhiva aktivnosti Aktuelne publikacije Specijalno izvješće o stanju u prostorijama za zadržavanje u pojedinim policijskim upravama u Bosni i HercegoviniPrateće izvješće o stanju u ustanovama za smještaj osoba s intelektualnim i mentalnim poteškoćama u Bosni i HercegoviniAnaliza realiziranja preporuka Ombudsmana za ljudska prava Bosne i Hercegovine, travanj 2024.g.Godišnje izvješće o rezultatima aktivnosti institucije Ombudsmana za ljudska prava BiH za 2023.g.