Jezik/Језик/Language:
Your rights are violated?
Fill & Send Application Form
Photo albums
of everyday activities...
Website search:
Skip Navigation LinksHome > About us > Public procurement

Public procurement

Here you can find documents regarding actual Public procurement.



2024. GODINA


- Privremeni plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine 01.-03. mjesec 2024. godine


--------

2023. GODINA


- Prečišćen Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu

- Izmjena/Dopuna Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu

- Obavještenje o nabavci – Konkurentski postupak za nabavku robe - kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci – Konkurentski postupak za nabavku robe - motornog vozila niže srednje klase za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine i izvještaj o provedenom postupku javne nabavke

- Javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda, Obrazac cijene ponude za motorno vozilo i Ugovor o kupoprodaji motornog vozila

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za 2023.g.

- Izmjena/Dopuna Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu, period januar-decembar

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2023. godinu, period januar-decembar



--------

2022. GODINA


- Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2022. godini

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2022. godinu, period januar-decembar

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period januar - decembar 2022.g.

- Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod aviokarata, za period januar - decebar 2022g.

--------

2021. GODINA


- Dodijeljeni ugovori u 3. kvartalu 2021. godine

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2021. godinu, period jul-septembar

- Dodijeljeni ugovori u 2. kvartalu 2021. godine

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2021. godinu, period april-jun

- Dodijeljeni ugovori u 1. kvartalu 2021. godine

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2021. godinu, period januar-mart

--------

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 23.11.2021. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - omoti za želbe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 14.10.2021. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - toneri za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 05.07.2021. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.



2020. GODINA


- Integralni plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2020. godinu

- Izvještaji za provedene postupke nabavke za 2020. godinu

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period jul - septembar 2020. godine

- Javni poziv za dostavljanje ponuda za period juli - septembar 2020.g.

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2020. godine

- Javni poziv za dostavljanje ponuda za period april - jun 2020.g.

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period januar - mart 2020. godine

- Javni poziv za dostavljanje ponuda za period januar - mart 2020.g.

----------

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 26.03.2020. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 10.11.2020. godine za dostavu ponuda za nabavku i isporuku robe - kompjuterske opreme i opreme za fotokopiranje i štampanjeOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.



2019. GODINA


- Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2018/2019. godini

- Direktni sporazumi u 2019. godini, period janur-septembar



2019. GODINA - jul/septembar

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period jul - septembar 2019. godine

- Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod nabavke aviokarata, za period jul - septembar 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period jul - septembar 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku restoranskih usluga u Bosni i Hercegovini, za period jul - septembar 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila, za period jul - septembar 2019.g.



2019. GODINA - april/jun

- Izmjene i dopune 2 Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2019. godine

- Izmjene i dopune 1 Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2019. godine

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period april - jun 2019. godine

- Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod nabavke aviokarata, za period april - jun 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period april - jun 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku usluge pranja službenih vozila, za period april - jun 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku restoranskih usluga u Bosni i Hercegovini, za period april - jun 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila, za period april - jun 2019.g.



2019. GODINA - januar/mart

- Izmjene i dopune Plana javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period januar - mart 2019. godine

- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za period januar - mart 2019. godine

- Javni poziv za dostavljanje ponuda za usluge putničkih agencija - posredovanje kod nabavke aviokarata, za period januar - mart 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu, za period januar - mart 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku usluge pranja službenih vozila, za period januar - mart 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila, za period januar - mart 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku restoranskih usluga u Bosni i Hercegovini, za period januar - mart 2019.g.

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku usluge stručnog usavršavanja, za period januar - mart 2019.g.

----------

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke robe - tonera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 28.03.2019. godine za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel i benzin) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.



2018. GODINA


- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2018. godinu

- Izmjene i dopune Plana nabavki Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine za 2018. godinu (1)

- Izmjene i dopune Plana nabavki Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine za 2018. godinu (2)

- Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2017/2018. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2018. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2018. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2018. godini

- Direktni sporazumi u 2018. godini



- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge održavanja OWIS sistema za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci – Konkurentski zahtjev za nabavku robe - 7 računara sa monitorima za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - novembar 2018.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci – Otvoreni postupak za nabavku robe - motornog vozila niže srednje klase za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda - maj 2018.g.Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 26.03.2018. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga internet konekcije i hostinga - februar 2018.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga štampanja Godišnjeg izvještaja institucije Ombudsmena za 2017. godinu - februar 2018.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.



2017. GODINA


- Plan javnih nabavki za Instituciju ombudsmena za zaštitu ljudskih prava Bosne i Hercegovine za 2017. godinu

- Realizacija ugovora i okvirnih sporazuma u 2016/2017. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2017. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2017. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2017. godini



- Drugi javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda - februar 2017.g. Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga internet konekcije i hostinga - februar 2017.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluga štampanja Godišnjeg izvještaja institucije Ombudsmena za 2016. godinu - februar 2017.g. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 15.02.2017. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci – Otvoreni postupak za nabavku robe - motornog vozila srednje klase za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke higijensko-sanitarnog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge servisiranja štampača, kopira, skenera i faks uređaja za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge servisiranja računarske opreme za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke robe - tonera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge održavanja OWIS sistema za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge osiguranja vozila za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Odluka o pokretanju nabavke štampanja Specijalnog izvještaja o pravima LGBT osoba u Bosni i Hercegovini Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke monitora za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Odluka o pokretanju nabavke specifičnog kancelarijskog materijala Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Odluka o pokretanju nabavke kalendara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Odluka o pokretanju postupka javne nabavke za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava BiH Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Odluka o pokretanju postupka javne nabavke roba-arhivske kutije i omoti predmeta za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.



2016. GODINA


- PLAN JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU

- IZMJENA PLANA JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU

- ODLUKA O IZMJENAMA I DOPUNAMA PLANA JAVNIH NABAVKI ZA INSTITUCIJU OMBUDSMENA ZA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA BOSNE I HERCEGOVINE ZA 2016. GODINU

- REALIZACIJA UGOVORA I OKVIRNIH SPORAZUMA U 2015/2016. GODINI



- Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku hotelskih usluga u zemlji i inostranstvu u 2016. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za usluge održavanja i popravke vozila u 2016. godini

- Javni poziv za dostavu ponuda za posredovanje kod nabavke aviokarata u 2016. godini

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 04.02.2016. za dostavu ponuda za nabavku robe - motornog goriva (dizel) i maziva za službena vozila Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 08.02.2016. za dostavu ponuda za servisiranje fotokopir aparata, štampača, fax uređaja i skenera Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o nabavci - Konkurentski zahtjev od 08.02.2016. za dostavu ponuda za servisiranje računarske opreme Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine. Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke štampanja godišnjeg izvještaja institucije Ombudsmena BiH za 2015.g.

- Odluka o pokretanju nabavke higijensko-sanitarnog materijala Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Odluka o pokretanju nabavke motornog vozila Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka za nabavku, štampanje i isporuku omota za predmete Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.1.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.2.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke Laptop računara br.3.

- Obavještenje o pokretanju postupka za nabavku i isporuku arhivskih kutija - registratora za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i HercegovineOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke računara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - septembar 2016.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke printera i skenera za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine - septembar 2016.g.Ovdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge osiguranja motornih vozilaOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku usluge osiguranja motornih vozila.

- Izvještaj o provedenom postupku nabavke auto guma.

- Obavještenje o pokretanju postupka nabavke usluge održavanja OWIS sistemaOvdje možete preuzeti Izvještaj o provedenom postupku nabavke usluge održavanja OWIS sistema.

- Izvještaj o nabavci kutija za arhiviranje, kutije za pisma i kutija za čuvanje stvari i sličnih predmeta

- Izvještaj o nabavci kancelarijski materijal-blokovi, sveske, arhivski herbar...

- Izvještaj o nabavci kancelarijski materijal-mali planeri po zahtjevu UO

- Izvještaj o nabavci kllima uređaja

- Izvještaj o nabavci fotokopir papira u boji

- Izvještaj o nabavci specifičnog kancelarijskog materijala: blokovi, dnevnici rada, rokovnici

- Izvještaj o nabavci registratora

- Izvještaj o nabavci tonera

- Izvještaj o nabavci usluge štampanja publikacija

- Izvještaj o nabavci torbice za dokumente



2015. GODINA

- Konkurentski zahtjev od 26.03.2015. za dostavu ponuda za nabavku higijensko-sanitarnog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Konkurentski zahtjev od 30.03.2015. za dostavu ponuda za nabavku napitaka i pića za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Konkurentski zahtjev od 24.4.2015. za štampanje Godišnjeg izvještaja za 2014. godinu sa Godišnjim izvještajem o pojavama diskriminacije u BiH za 2014. godinu

- Javni oglas za prodaju motornih vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu.

- Treći javni poziv za prodaju motornog vozila putem licitacije po sistemu zatvorenih ponuda Ovdje možete preuzeti i obrazac za ponudu.

- Tenderska dokumentacija od 26.10.2015. za postupak javne nabavke motornog putničkog vozila za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 05.11.2015. za postupak javne nabavke i isporuka tonera i ketridža za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 19.11.2015. za postupak javne nabavke i isporuke kancelarijskog materijala za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 20.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke računara za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluge-osiguranje motornih vozila i to: "Osiguranje od autoodgovornosti sa osiguranjem vozača i putnika" i "Kasko osiguranje vozila" za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluge-održavanje OWIS sistema za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine

- Tenderska dokumentacija od 30.11.2015. za konkurentski postupak javne nabavke usluga stalne Internet veze zagarantovane brzine, email i Web hostinga za potrebe Institucije ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine u Područnom uredu u Sarajevu

Latest publications


The Institution of Human Rights Ombudsman of Bosnia and Herzegovina  © 2024    |    Site Map